Blogger Backgrounds

Wednesday 21 December 2011

CERITA TENTANG MY HUBBY 

salam....
zul nak bercerita sikit leh ???

Hari tok aku happy sangat .... but ada sikit kecewa dengan soalan yang dia tanya kat aku ... tapi tak ape lah ... die adalah jantung hatiku sekarang .... buat adik dia , aku mintak maaf sangat ....aku x berniat membuat kau terluka .... :) aku mencintai die sekarang .. so aku kena fokuskan untuk die ni ... <3 syg Ven sgt2 ....

Ini dia si jantung hati aku buat masa sekarang ni ..... Mr Ven ... Love u so much ...
Buat si dia , aku tak ambil hati pun dengan apa yang b tanya or apa2 ... sebab sekarang syang hanya menyayangi b n mencintai b sangat2 .... hehe ... berbunga2 hati syg tok .... 

kawan2 die ni susah sikit .... hp x lekat kat tangan ..... susah2 ..... 

buat die ni .... jujurlah mencintai aku n aku akan mencintai kau sepenuhnya ... Ini first time aku meletak gambar kapel aku dalam blog ... kerana aku sangat2 mencintainya ....

ok lah setakat tok jak dolok la k .. nak offline jap ... ada keje nak buat ....
apa2 pun  aminkan hubungan kami k ..... :) 

I SAYANG U MR VEN ....

No comments: